Selasa, 17 Mei 2016

ShopBack (Shopping online dan dapatkan duit semula)

Hi semua..sorry lari tajuk sikit. kali ni nak cerita bukan pasal survey online tapi pengalaman menggunakan duit online untuk bershopping.
Percaya lah duit daripada hasil survey online ni kebanyakkannya saya gunakan untuk shopping online menggunakan shopback. Di mana korang boleh dapat duit semula dengan bershopping.


Pilih je mana2 vendor yang korang nak lepas tu beli dan tunggu duit di masukkan semula ke dalam akaun shopback korang dalam masa 48jam selepas shopping online. Bila duit dalam akaun shopback korang dah mencecah Rm10 korang boleh cashout duit tu ke dalam akaun bank korang. Tengok video untuk lebih faham.


Apa yang korang perlu buat untuk dapatkan kelebihan ini adalah dengan sign up di shopback dan shopping. Sila daftar dengan klik pada gambar yang comey di bawah ni...hehe,,,,

sapa mendaftar di sini akan menerima duit Rm5 bila sign up dan akan menerima lg Rm5 untuk pembelian pertama korang. apa tunggu lg percuma rm10..


tips :klik dan daftar dapat rm5,lepas tu g kat lazada beli topup Rm30.kalau cash back 3% so korang dapat Rm0.90+bonus Rm5 bila dah daftar. so korang untung Rm10.90+topup Rm30 yg korang nak pakai tu. tak rugi pe pun..

Nasihat saya adalah korang earn duit di surveyonline pastu shopping di shopback untuk bagi korang lebih penjimatan di kala ekonomi tak menentu ni..

Sekian... sekadar perkongsian ilmu..
Juga boleh rujuk blog sy untuk lebih faham mengenai shopback 

http::/shoppingonline2go.blogspot.com 

2 ulasan:

  1. saya hendak bocorkan satu rahsia yang akan mengubah hidup anda buat selama-lamanya dan juga akan memastikan anda capai kebebasan kewangan anda jauh lebih cepat dari apa yang anda rancang sebelum ini.
    Jangan terkejut…. Cari tempat untuk duduk. Lakukan persediaan sebelum klik pada link di bawah.

    Klik sini http://www.sistemduitcepat.com/?ref=promosi2016

    BalasPadam