Khamis, 25 Julai 2019

Jawab Survey dapat duit? Shopping online dapat duit? Betul ke??


Soalan ini selalu orang tanya. betul ke dengan jawab survey boleh dapat duit? 
Ya betul dengan menjawab survey anda akan dibayar tunai.
Saya sertakan gambar bukti bayaran survey online.
Saya telah join survey online dari 2012 dan sehingga kini 2019 survey online beri duit tambahan hanya dengan menjawab survey online dan memperkenalkan kepada orang lain supaya sama-sama menerima manfaat. Buat duit tanpa modal. Daftar percuma. Syarikat cuma mahukan pendapat anda sebagai pengguna.



Bagaimana untuk mendaftar sebagai penjawab survey ni?
Anda boleh mendaftar sebagai penjawab survey dengan mendaftar di sini



Bagaimana jawab survey online bayar ke akaun penjawab survey? 
Anda perlu jawab kaji selidik di site yang di nyatakan kemudian bila duit di akaun anda mencecah USD10 anda boleh keluarkan duit ke akaun skrill. Melalui akaun skrill anda boleh mengeluarkan duit ke mana-mana akaun bank di malaysia.

Bagaimana untuk mendaftar akaun skrill?
Senang sangat.. baca panduan daftar skrill di sini. terus je daftar di sini

Panduan mendaftar akaun skrill. 
Sila daftar akaun skrill anda di sini bagi 
Ada bukti yang survey online membayar saya?
Saya sertakan bukti bayaran dari akaun skrill ke dalam akaun bank saya. 

##Tambahan. Nampak saya pun terima duit di acc maybank saya melalui account shopback. ya betul jika anda membeli online di lazada,di shopee,agoda dan macam-macam store online anda boleh dapat kan penjimatan dengan mendapatkan sebahagian duit anda semula. Gunakan lah account shopback bagi mendapatkan penjimatan.Teknik jimat berbelanja online. Daftar akaun shopback anda di sini.. (Anda akan menerima bonus RM5 di akaun shopback anda bila mendaftar di sini). Duit mencapai Rm10 di akaun shopback anda boleh di keluarkan di mana-mana bank di malaysia ni. 

Klik untuk daftar shopback

Bukti penjimatan di akaun shopback saya
(Shopping online pun boleh dapat duit balik)