Isnin, 17 Februari 2020

Betul ke boleh buat duit online??

Hai semua. banyak persoalan dari member-member betul ke boleh buat duit online di malaysia ni. saya tegaskan di sini ye betul memang boleh buat duit secara online tanpa keluarkan modal pun.

Selama saya menjana duit online di internet saya dah buat berpuluh ribu hasil dari menjawab survey, affliate marketing yang lain,currency exchange, crypto market dan lain-lain lagi.

1. Menjawab survey dibayar tunai. 

Ysense dulu dikenali sebagai clixsense adalah platform buat duit secara online. Saya telah menjana Usd 3200 sepanjang menjawab survey online. kalau di darab kan dengan currency malaysia Rm4 x usd3200 = Rm 12800 di site ini. Cara pembayaran cukup mudah iaitu ia dibayar secara tunai ke akaun anda melalui akaun paypal, dari akaun paypal anda boleh transfer ke akaun mana-mana bank di malaysia ini. Cara mendaftar paypal sangat mudah. Anda boleh belajar mendaftar akaun paypal di sini


Daftar untuk join survey online di sini 

2. Shopping online dapat duit.

Betul ke shopping online pun boleh dapat duit online? Ye betul dengan menggunakan shopback anda boleh mendapatkan semula duit anda setelah anda berbelanja di mana-mana platform shopping. Anda akan dibayar mengikut % yang di tawarkan.
Sehingga hari ini saya telah menjana hampir 1k untuk shopping online. Dari anda berbelanja terus pada platform shoppee, lazada tanpa mendapat pulangan tunai baik anda gunakan platform shopback untuk dapatkan pulangan tunai setelah berbelanja. Cukup je available balance anda Rm 10 anda dah boleh transfer duit ke akaun maybank anda. shopping pun dapat duit semula.

Meh daftar di sini abam nak bagi Rm 5 kepada anda yang daftar di sini.


3. Buat duit dengan cryptocurrency. 
Mungkin ini agak baru bagi yang tak pernah dengar crytocurrency. Bahasa mudahnya adalah buat duit dengan membeli bitcoin. Bitcoin adalah matawang digital. Anda boleh menggunakan bitcoin atau matawang digital untuk menjual dan membeli barang. Bitcoin sama macam duit anda cuma ianya tidak ada bank yang mengendalikan.

Pelaburan bitcoin di malaysia adalah perkara baru bagi semua orang di malaysia ini. namun tahukah anda Syarikat luno merupakan syarikat pertama yang diberi kelulusan untuk mengendali platform digital di malaysia.
Nilai 1 bitcoin kini adalah Rm40543 ketika artikel ini di tulis manakala
nilai ethereum pula adalah Rm1041.


Sekiranya anda membeli,
bitcoin pada nilai Rm100 pada tahun 2020 anda akan mendapat 0.00246463 btc,
dikatakan nilai bitcoin mampu mencecah 100000usd = 1btc pada akhir tahun 2023.
Sama seperti pelaburan anda perlukan masa dan kesabaran. Sekiranya menjadi kenyataan nilai bitcoin yang anda beli Rm100 pada tahun 2020 akan menjadi sebanyak
0.00246463btc x Rm 400000(100,000usd) = Rm985.85
Banyak faktor mempengaruhi harga bitcoin atau ethereum antaranya penerimaan masyarakat dunia mengenai matawang digital, mining cost, dan macam-macam lagi la. menuju era teknologi bitcoin akan lebih berharga daripada emas. Anda boleh mendaftar di sini bagi bersama-sama memiliki bitcoin. Anda daftar percuma je. Daftar di sini dan anda akan menerima bitcoin bernilai Rm25 ke dalam wallet anda di luno.


Buat masa ini cukup saya kongsikan cara buat duit online. Akan-akan datang saya akan kongsikan ilmu lain yang bermanfaat untuk anda buat duit online tanpa modal,daftar percuma. 
Terima kasih membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan